2015-08-20 16:20

„Lidl“ Lietuvoje išsirinko komunikacijos partnerius

Arndo Wiegmanno „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Arndo Wiegmanno „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklas UAB „Lidl Lietuva“ išsirinko ryšių su visuomene ir integruotos komunikacijos agentūrą – nuo rugpjūčio ja tapo „BVRG Burson-Marsteller“.

Agentūra Lietuvoje atstovauja pasauliniam ryšių su visuomene ir komunikacijos agentūrų tinklui „Burson-Marsteller“. Komunikacijos partnerius UAB „Lidl Lietuva“ rinkosi konkurso būdu.

„Dirbti su „Lidl“ – mums įdomi profesinė ambicija, matome daug komunikacijos galimybių dinamiškoje Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje. Turime didelę patirtį dirbdami su greitojo vartojimo prekių bei prekybos bendrovėmis“, – teigia Jonas Blinstrubas, „BVRG Burson-Marsteller“ direktorius.

„BVRG Burson-Marsteller“ Lietuvoje taip pat dirba su „Pigu.lt“, „Mary Kay“, „Colgate-Palmolive“ ir kitus prekių ženklus valdančiomis bendrovėmis.

VŽ rašė, kad tyrimų bendrovės „Rait“ atliktos apklausos duomenimis, 45% apklaustų vartotojų dar nežino, kad Lietuvoje ketinama atidaryti „Lidl“ parduotuves. Dovilės Ra­davičiūtės, „Rait“ tyrimų padalinio vadovės, svarstymu, rezultatai labiausiai ir susiję su tuo, kad tinklas Lietuvoje dar nepradėjo oficialios komunikacijos. O iš kitų šaltinių skelbiamos žinios, akivaizdu, kol kas pasiekė ne visus.

Vokietijos prekybos bendrovė „Lidl“ šią savaitę Lietuvoje pakeitė bendrovės pavadinimą į „Lidl Lietuva“ tuo baigdama ir reorganizaciją, kuria į vieną įmonę sujungė tris iki šiol Lietuvoje veikusias bendroves.

„Lidl“ parduotuvių atidarymo data vis dar neskelbiama, tačiau tinklas Lietuvoje jau baigė statyti nemažai parduotuvių ir logistikos centrą, tad starto rinkoje laukiama vėliausiai kitų metų pirmoje pusėje.

52795
130817
52791