Reklamos rinką augins „Lidl“

TV reklamos trukmė lyginamuoju laikotarpiu paaugo 6,6%, lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas – 4,2%, lauko vaizdo ekranuose rodytos reklamos sekundėmis užfiksuota 38% daugiau.
Spaudos reklamos sumažėjo 7,6%. Tyrėjai per 7 šių metų mėnesius fiksuoja 9,6% mažesnes ir interneto reklamos pajamas (čia neatsispindi reklama „Google“, „Facebook“ ir kt. užsienio interneto platformose).
Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, mastus didino bemaž visi, – tik „Omnitel“ rinkodaros biudžetas sumenko 0,4%. Tarp labiausiai mažinusių reklamą prekių ženklų – „Labas“, „Bitė“, „Perlo draudimas“, tarp daugiausia padidinusių biudžetą per 7 šių metų mėnesius – Lietuvos automobilių direkcija, Šiaulių ir SEB bankai.
Didins „Lidl“
Žaneta Fomova, Lauko reklamos agentūrų asociacijos valdybos pirmininkė ir „JCDecaux“ vadovė, vertindama pirmąjį šių metų pusmetį teigia, kad asociacijai priklausančių bendrovių pajamos augo 5–6%, ypač daugėjo prekybininkų, mados, automobilių prekių ženklų lauko reklamos.
„Viliamės panašaus ir antrojo pusmečio, o kitąmet lauko reklamą augins ir „Lidl“. Kalbamės su jais, žinome, kad jie paprastai nemažai investuoja į lauko reklamą, kartu tai skatins ir kitus sektoriaus dalyvius daugiau investuoti į reklamą“, – neabejoja p. Fomova.
infogr.am::infogram_0_didziausi_reklamos_uzsakovai