2015-12-30 07:00

Ką gali reklama, arba ahoi, pone bebre

Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas: „Sakoma, kad reklama palaiko pardavimus, tačiau tikroji rinkodara apima gerokai daugiau – ji kuria naujus pardavimus. Ji gali kilstelti bendrovę visai į kitą lygmenį, tačiau reklamoje reikia drąsos ir talento matyti toliau nei bendrovės biudžetas.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas: „Sakoma, kad reklama palaiko pardavimus, tačiau tikroji rinkodara apima gerokai daugiau – ji kuria naujus pardavimus. Ji gali kilstelti bendrovę visai į kitą lygmenį, tačiau reklamoje reikia drąsos ir talento matyti toliau nei bendrovės biudžetas.“ VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Šį kartą „Verslo kronikoje“ – straipsnių cikle, kaip per dvidešimtmetį užaugo Lietuvos verslas, – pokalbis su Petru Masiuliu, „Tele2“ vadovu, apie tai, kaip verslo rezultatai priklauso nuo reklamos, kaip besivejančius produktus paversti rinkos lyderiais ir praaugti konkurentus. Ir apie reklamą, kurią turbūt prisimena dauguma lietuvių, – besišypsantį bebrą ir baltus dantis.

Prie „Tele2“ vairo p. Masiulis stojo 2003 m., o iki tol 6 metus vadovavo kosmetikos gamintojos „Colgate-Palmolive“ Rinkodaros skyriui Baltijos šalyse.

Įdomi paralelė – tada, p. Masiuliui dirbant „Colgate-Palmolive“, ši bendrovė kelerius metus buvo viena didžiausių Lietuvoje reklamos užsakovų, o dabar šis titulas jau 5 metus iš eilės yra „Tele2“ rankose.

52795
130817
52791