Su „Maxima“ sieja ir konkurentų šūkius
Po 70% vartotojų teigė, kad žino šūkius „Mažų kainų vaistinė“ („Camelia“) ir „Praktiški žmonės renkasi“ („Norfa“), ant trečiojo laiptelio rikiuojasi „Iki“ su šūkiu „Mes visi mylim maistą“ (57%), rodo bendrovės „Rait“ prekių ženklų šūkių žinomumo tyrimas.
Jame analizuojami 28 prekių ženklų šūkiai, bendrovės „Rait“ su VŽ atrinkti iš didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje penkiasdešimtuko (pagal TNS LT reklamos monitoringo statistiką).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai