2016-01-05 17:20

Su „Maxima“ sieja ir konkurentų šūkius

Dovilė Radavičiūtė, „Rait“ Tyrimų padalinio vadovė: „Lengviau ir paprasčiau identifikuojami tie šūkiai, kurie susiję su realiai vartotojų naudojamais produktais ir paslaugomis.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dovilė Radavičiūtė, „Rait“ Tyrimų padalinio vadovė: „Lengviau ir paprasčiau identifikuojami tie šūkiai, kurie susiję su realiai vartotojų naudojamais produktais ir paslaugomis.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Labiausiai vartotojams įsiminę yra prekybos tinklo „Norfa“ ir vaistinių „Camelia“ prekių ženklų šūkiai, mažiausiai – „Utenos alaus“. Daugiausia kitų prekių ženklų šūkių asociacijų susirenka „Maxima“.

Po 70% vartotojų teigė, kad žino šūkius „Mažų kainų vaistinė“ („Camelia“) ir „Praktiški žmonės renkasi“ („Norfa“), ant trečiojo laiptelio rikiuojasi „Iki“ su šūkiu „Mes visi mylim maistą“ (57%), rodo bendrovės „Rait“ prekių ženklų šūkių žinomumo tyrimas.

Jame analizuojami 28 prekių ženklų šūkiai, bendrovės „Rait“ su VŽ atrinkti iš didžiausių reklamos užsakovų Lietuvoje penkiasdešimtuko (pagal TNS LT reklamos monitoringo statistiką).

52795
130817
52791