2016-03-16 09:51

Lietuvos reklamos rinkos apžvalga: šiemet į viršų stumtels „Lidl“

Vokietijos prekybos tinklo "LIDL" parduotuvė Kalvarijų gatvėje, Vilniuje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vokietijos prekybos tinklo "LIDL" parduotuvė Kalvarijų gatvėje, Vilniuje. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lietuvos reklamos rinka 2015 m. augo beveik 10%, o skaičiuojant be reklamos užsienio tinklalapiuose, mobiliosios ir vaizdo reklamos lietuviškuose portaluose – vos 2%. Reklamos apimtis „Google“, „Facebook“, „Youtube“ augo 75%. Itin tikslių duomenų apie šį pinigų srautą nėra, tačiau tikėtina, jog tikrasis šuolis galėjo būti dar didesnis.

Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atlikta žiniasklaidos planavimo agentūrų apklausa rodo, kad 2015 m. interneto reklamai buvo skirta 34 mln. Eur, arba 45% daugiau.

Iš jų reklamjuostės lietuviškuose portaluose atsiriekia 15,3 mln. Eur (augimas 15%), vaizdo reklama lietuviškuose portaluose – 2,7 mln. Eur (augimas 58%), mobiliajai rek­lamai teko 2 mln. Eur, arba 25% daugiau.

52795
130817
52791