Lietuvos reklamos rinkos apžvalga: šiemet į viršų stumtels „Lidl“
Rinkos tyrimų bendrovės TNS LT atlikta žiniasklaidos planavimo agentūrų apklausa rodo, kad 2015 m. interneto reklamai buvo skirta 34 mln. Eur, arba 45% daugiau.
Iš jų reklamjuostės lietuviškuose portaluose atsiriekia 15,3 mln. Eur (augimas 15%), vaizdo reklama lietuviškuose portaluose – 2,7 mln. Eur (augimas 58%), mobiliajai reklamai teko 2 mln. Eur, arba 25% daugiau.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai