Išrinkti metų geriausi: efektyviausios kampanijos ir prekių ženklai

Publikuota: 2016-03-17 Autorius: Rašyti komentarą

„Metų prekės ženklu 2016 m.“ tapo „Vilniaus paukštynas“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai šiemet atiteko „Lietuvos draudimo“ projektui „Yra skirtumas, kur draustis“.

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Laimėtojai ketvirtadienį apdovanoti „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2016 m.“

Šie konkursai – neatsiejama „Password“ konferencijos dalis.

„Mažoje Lietuvos rinkoje yra didžiulė vidinė konkurencija, o kovą dažniausiai pralaimime globalioms bendrovėms. Tad šie rinkimai leidžia į dienos šviesą ištraukti geriausią praktiką į paviršių ir visiems pasimokyti vieniems iš kitų“, – prieš apdovanojimų ceremoniją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Svarbiausias šiemetinio konkurso Metų prekės ženklas apdovanojimas keliauja į „Vilniaus paukštyno“ rankas.

„Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, tačiau per pastaruosius metus jis nuosekliai, žingsnelis po žingsnelio auga, pristatė „Vištieną kitaip“, „Premium“ kategorijos gaminius, Marijampolėje atidarė pirmąją Lietuvoje vištienos užkandinę „Chicksy“. Prekės ženklas drąsiais, įdomiais žingsniais jaukinasi jaunesnį pirkėją, skatina kitokią maisto gaminimo kultūrą“, – komisijos sprendimą reziumuoja Kristina Mažeikytė, prekybos tinklo „Maxima LT“ rinkodaros vadovė ir konkurso „Metų prekės ženklas 2016“ narė.

Pasak Dovilės Radavičiūtės, „Rait“ Tyrimų padalinio vadovės, rimtas konkurentas „Vilniaus paukštynui“ gauti aukščiausią apdovanojimą buvo „Žemaitijos“ prekių ženklas.

„Matėme gerokai aktyvesnę jų komunikaciją, orientuotą į jaunąjį segmentą. Tačiau įvertinus bendrus veiksmus, vis dar pasigedome vieningo braižo, kuris padėtų jiems išskirti rinkoje ir būtų svaresnis pretekstas šį prekės ženklą vartotojui įsidėti į pirkinių krepšelį“, – pažymi p. Radavičiūtė.

Iššūkis didiesiems

„Nielsen“ renkami pardavimų duomenys rodo, jog ne vienam didžiajam, ilgamečiui lietuviškam prekės ženklui tenka spręsti nelengvą galvosūkį.

„Jie dar išlaiko pirmaujančias pozicijas parduotuvių lentynose, tačiau ne vieno jų pardavimai rieda žemyn, o vis daugiau vartotojų simpatijų užsikariauja mažesnieji, įdomesni, save „įpakavę“ į gražesnes pakuotes prekių ženklai. Tad ne vienam reikėtų dar kartą perdėlioti savo prekės ženklo strategiją. Privalu keistis, augti kartu su šiandieniniais vartotojais, ieškoti įdomesnių ir taiklesnių bendravimo formų ir komunikacijos, o ne vien eiti tradiciniu, seniai pramintu keliu“, – pabrėžia Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir „Metų prekės ženklo 2016 m.“ pirmininkas.

Laimingųjų ratas

Sėkmingiausias naujas metų gaminys, pasirodęs 2015 m. Lietuvos parduotuvių lentynose – „Kalnapilis Royal Select“.

Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Paulig“. Tai prekės ženklas, nuosekliai auginantis pardavimus, investuojantis į rinkodarą bei komunikaciją.

Už pažangų ilgamečio prekės ženklo vystymą šiemet apdovanotas „Stumbras Vodka“ prekės ženklas. Komisijos narių neliko nepastebėti nuoseklūs ir inovatyvūs prekės ženklo dizaino sprendimai.

Apdovanojimas „Už sėkmingą asmenybės prekės ženklo plėtojimą“ šiemet atiteko „Beatos virtuvei“.

Elena Šilovaitė, AB Vilkyškių pieninės rinkodaros vadovė, pabrėžia, jog nepaisant to, kad prekės ženklas orientuotas į masinę auditoriją, tuo pačiu jis labai šiltas, demonstruojantis labai nuoseklų ir tvarų augimą, kiekvienąkart sugebantis nustebinti savo jaukumu, naujais žingsniais ir būti ištikimas pačiam sau.

„Tai puikus pavyzdys kaip asmenybės prekės ženklas gali būti vystomas Lietuvos kontekste“, – kalba p. Šilovaitė.

Už originalų dizainą ir inovatyvią rinkodarą šiemet buvo apdovanotas „Raudonų plytų alaus dirbtuvės“ prekės ženklas.

Dar vieną apdovanojimą – „Daugiausia internautų simpatijų pelnęs prekės ženklą“ savo rankomis išsikovojo „Baltasis pyragas“. Šis prekės ženklas visuose balsavimo etapuose sulaukė nemenko internautų palaikymo, o paskutiniajame etape nugalėjo „Magija“ prekės ženklą. Beje, tai jau antras kartas, kai „Baltasis pyragas“ iškovoja šią nominaciją.

infogr.am::infogram_0_metu_pz_2016_nugaletojai

Patys efektyviausieji

Kartu konferencijos metu aktyviai už geriausios Metų rinkodaros kampanijos vardą kovojo 18 stipriausių lietuviškų projektų. Iš jų po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė „Lietuvos draudimo“ kampanijai „Yra skirtumas, kur draustis“.

Auditorija taip pat rinko savo favoritą – „Daugiausia „Password 2016 m.“ dalyvių simpatijų pelniusią rinkodaros kampaniją“. Šį titulą laimėjo „Alaus bibliotekos projektas“ – „Šešiasdešimt“.

Iš viso apdovanotos buvo 10 stipriausių efektyviausių kampanijų.

„Džiugu, jog šiemetinės kampanijos išsiskyrė tuo, jog ieškojo prekės ženklo vertės kūrimo projektų, verslas jau bando bėgti iš nesibaigiančių akcijų karuselės. Laimėjo tie, kurie žinojo, ką ir kodėl jie matuoja, ir sugebėjo tai parodyti“, – pažymi Orijana Mašalė, komunikacijos bendrovės „OMConsulting“ vadovė ir „Password“ konkurso komisijos narė.

infogr.am::password_2016_nugaletojai 

FOTOGALERIJA: „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (38)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
cv.lt
Vieta Lietuvos „Gazelė 2015“ Bendrovė Augimas (2011-2014),% Apskritis
138 UAB „ARTBOX“ 339% Vilniaus
230 UAB „SS leidyba“ 262% Kauno
272 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 234% Vilniaus
649 UAB „Norstat LT“ 134% Vilniaus
692 UAB „Parazitas“ 130% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Užsiprenumeravus dabar dovana

Žurnalas mąstantiems ir smalsiems

Žurnalas mąstantiems ir smalsiems

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo e. pašto dėžutę

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



Svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Naršydami toliau, jūs sutinkate su slapukų politika. Sutikimą visada galite pakeisti naršyklės nustatymuose.
Sutinku Plačiau