2016-06-01 09:00

„Lidl“ ir „Maxima“ jau susirėmė dėl vartotojų

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rytoj parduotuves atidarysiančiame „Lidl“ prekybos tinkle planuoja apsilankyti apie 26,5% Lietuvos gyventojų. Toks didelis rinkos potencialas „Lidl“ leidžia pakovoti dėl antrosios vietos rinkoje, o labiausiai nukentėti gali „Maxima“, nors šiuo metu ji profesionaliausiai gina savo rinkodaros pozicijas.

Tokius duomenis rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Publicum Media“ iniciatyva kartu su rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrove TNS LT atliktas vartotojų tyrimas, kuris nagrinėja, kaip gali keistis rinkos žaidėjų apimtis. Tyrimas atliktas šią gegužę, „Lidl Lietuvai“ pradėjus aktyvią reklaminę komunikaciją.

Eleonora Šeimienė, TNS LT vyresnioji projektų vadovė, teigia, kad tyrimas rodo, jog „Lidl“ prekybos tinkle planuoja apsilankyti daugiau kaip ketvirtadalis pirkėjų.

52795
130817
52791