„Lidl“ ir „Maxima“ jau susirėmė dėl vartotojų

Tokius duomenis rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Publicum Media“ iniciatyva kartu su rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrove TNS LT atliktas vartotojų tyrimas, kuris nagrinėja, kaip gali keistis rinkos žaidėjų apimtis. Tyrimas atliktas šią gegužę, „Lidl Lietuvai“ pradėjus aktyvią reklaminę komunikaciją.
Eleonora Šeimienė, TNS LT vyresnioji projektų vadovė, teigia, kad tyrimas rodo, jog „Lidl“ prekybos tinkle planuoja apsilankyti daugiau kaip ketvirtadalis pirkėjų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai