Prekybininkų korta: nuo prekės už eurą iki komunikacijos šuolio

Tokius duomenis pateikia žiniasklaidos planavimo agentūros „Havas Media“ iniciatyva kartu su rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrove „Kantar TNS“ atlikti vartotojų tyrimai.
„Akivaizdu, kad, atsiradus naujam, ambicingam žaidėjui, keičiasi ir vartotojų įpročiai bei nuomonės“, – kalba Andrius Barakūnas, įmonės „Havas Media“ Lietuvoje vadovas. Pasak jo, tokius procesus matysime ir artimiausioje ateityje, nes mažmeninės prekybos žaidėjai šiuo metu labai aktyvūs – matome ne tik aršią kovą dėl rinkos dalies, aktyvesnę komunikaciją, bet ir laiku padarytus rinkos senbuvių sprendimus diegiant inovatyvias lojalumo programas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai