2016-10-26 09:00

Prekybininkų korta: nuo prekės už eurą iki komunikacijos šuolio

Eleonora Šeimienė, „Kantar TNS“ vyresnioji projektų vadovė: „Per pirmuosius veiklos mėnesius pasitelkęs daug įvaizdinės komunikacijos ir patrauklių akcijų, „Lidl“ sugebėjo perteikti vartotojams savo pagrindinę žinutę, kad pirkėjai čia ras kokybę už gerą kainą. Būtent gerą kainą, o ne mažą – tai svarbus žingsnis.“

Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.
Eleonora Šeimienė, „Kantar TNS“ vyresnioji projektų vadovė: „Per pirmuosius veiklos mėnesius pasitelkęs daug įvaizdinės komunikacijos ir patrauklių akcijų, „Lidl“ sugebėjo perteikti vartotojams savo pagrindinę žinutę, kad pirkėjai čia ras kokybę už gerą kainą. Būtent gerą kainą, o ne mažą – tai svarbus žingsnis.“ Juditos Grigelytės (VŽ ) nuotr.
Pavasarį, prieš „Lidl“ parduotuvių atidarymą, atliktas tyrimas rodė, kad čia planuoja apsilankyti maždaug 26,5% Lietuvos gyventojų. Pakartotinė vartotojų apklausa šį rudenį atskleidžia, kad realiai į rinkos naujoko parduotuves nukeliavo apie dešimtadalį pirkėjų pinigų, o didžiausius praradimus skaičiuoja „Maxima“ ir „Iki“.

Tokius duomenis pateikia žiniasklaidos planavimo agentūros „Havas Media“ iniciatyva kartu su rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrove „Kantar TNS“ atlikti vartotojų tyrimai.

„Akivaizdu, kad, atsiradus naujam, ambicingam žaidėjui, keičiasi ir vartotojų įpročiai bei nuomonės“, – kalba Andrius Barakūnas, įmonės „Havas Media“ Lietuvoje vadovas. Pasak jo, tokius procesus matysime ir artimiausioje ateityje, nes mažmeninės prekybos žaidėjai šiuo metu labai aktyvūs – matome ne tik aršią kovą dėl rinkos dalies, aktyvesnę komunikaciją, bet ir laiku padarytus rinkos senbuvių sprendimus diegiant inovatyvias lojalumo programas.

52795
130817
52791