2016-12-28 10:16

10 mėgstamiausių prekių ženklų Lietuvoje

Daiva Tonkūnienė, „DDB Vilniaus“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daiva Tonkūnienė, „DDB Vilniaus“ generalinė direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mėgstamiausias prekių ženklas Lietuvoje penktus metus iš eilės yra „Google“, tačiau jam ant kulnų vis labiau lipa „Facebook“. Iš lietuviškųjų vartotojai labiausiai lojalūs „Maximai“, o didžiausią šuolį į viršų 2016 m. žengė žiniasklaidos prekių ženklai LNK ir LRT, rodo Baltijos šalyse atliktas „DDB Brand Capital 2016 m.“ prekių ženklų tyrimas.

Mėgstamiausių prekių ženklų Lietuvoje dešimtukas 2016 m., palyginti su užpernai, išliko beveik nepakitęs. Pirmosiose 5 pozicijose išliko tie patys prekių ženklai: „Google“, „Facebook“, „Maxima“, „Swedbank“ ir TV3. Tačiau visų jų, kaip ir didžiausių atskirų sektorių prekių ženklų lyderių, lojalių vartotojų sumažėjo.

Pavyzdžiui, 2016 m. „Google“ mėgstamiausiu prekių ženklu vadino 50% respondentų (2015 m. – 60%), atitinkamai „Facebook“ – 46% (51%), „Maxima“ – 37% (45%), „Camelia“ – 23% (30%), „Vytautą“ – 20% (25%) ir t. t.

52795
130817
52791