„Password 2017“ – startas geriausių darbų rinkimams

Publikuota: 2017-01-25
„Verslo žinios“

Jau keturioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti konferencijoje „Password 2017 m.“ kovo 15–16 dienomis. Įmonės savo įdomiausius 2016 m. rinkodaros projektus gali teikti iki vasario 20 d.

Konkurso dalyviai gali pretenduoti į septynias skirtingas kategorijas, kurios grupuojamos į didelio ir mažo biudžeto segmentus. Šių metų konkursui galima pateikti rinkodaros sprendimus, kurie buvo įgyvendinti per 2016 m., iki 2017 m. vasario 20 d.

Rita Jermakaitė, žiniasklaidos planavimo agentūros „Carat“ generalinė direktorė, konkurso komisijos narė, pabrėžia, kad tai vienas iš tų nedaugelio konkursų rinkoje, kur komisija vertina ne grožį, o efektyvumą bei visumą – nuo rinkodaros kampanijos tikslų, sprendimų iki rezultatų.

„Nemaža dalis konferencijos dalyvių ateina paklausyti būtent šių pristatymų, pasisemti patirties. Svarbu auginti rinką ir pasimokyti vieniems iš kitų“, – kalba p. Jermakaitė. Ji pažymi, kad metai iš metų konkurso dalyviai darosi drąsesni, ypatingai džiugina mažesnieji prekių ženklai, kurie sugeba su nedideliais biudžetais pasitelkti įdomius ir efektyvius sprendimus ir kartais pralenkia ne vieną rinkos senbuvį ar lyderį.

Paraišką galite atsisiųsti čia.

Esmė – vartotojas

Pasirenkant, keičiant rinkodaros strategiją ar įgyvendinant atskirą reklaminę kampaniją svarbiausia atsigręžti į vartotojus.

„Suprasti vartotoją, būti ten, kur jis yra, ten, kur jam priimtina, pasitelkti įdomų, netikėtą formatą, komunikavimo būdą – tai šiandieninio verslo sėkmė. Vartotojas šiandien yra labai įnoringas. Nepaisant to, kartais tenka iš klientų girdėti: „esame maža rinka ir neverta segmentuoti giliau, mūsų auditorija yra visi vyresni nei 4 m. amžiaus“. Tai neteisingas požiūris, kuo labiau įgilinsime į vartotoją, pataikysime į jo lūkesčius, tuo sėkmingesnius rezultatus skaičiuos prekės ženklas“, – neabejoja p. Jermakaitė.

Yra, kur augti

Kristina Maikštėnienė, „ISM Executive School“ rinkodaros strategijos ir valdymo programų vadovė, konkurso komisijos narė, pabrėžia, kad reklamoje, kaip ir daugelyje kitų verslo šakų, jaučiama komoditizacija – tiek kūrybinių, tiek medijų planavimo sprendimų suvienodėjimas.

„Nepaisant to, kad analitikos galimybės bei įrankiai tobulėja, daugybė įmonių dar ir šiandien nežino, „kurią reklamos pinigų pusę išmeta lauk“. Tokie konkursai turi potencialo kelti verslo visuomenės – ne tik reklamos ar rinkodaros specialistų – suvokimą apie gerą kūrybinę kampaniją, jie skatina ieškoti originalesnių sprendimų, ugdo profesionalesnį mąstymą apie rinkodaros efektyvumą“, – kalba p. Maikštėnienė.

Pasak specialistės, metas pradėti saikingai ir rezervuotai vertinti rinkodaros koncepcijų „revoliucijų“ pranašus, kurių yra gerokai daugiau nei pačių revoliucinių idėjų.

„Taip, iš tiesų rinkodaroje, kaip ir daugelyje kitų gyvenimo sričių paskutinį dešimtmetį įvyko bent keli mąstymo perversmai. Taip, mokytis veikti naujajame taktinių komunikacijų lauke tenka ir ateityje teks kone kasdien. Tačiau mūsų smegenų veikimo principai nepakito, ir ne veltui pirmasis iš trijų „Password“ vertinimo kriterijų yra įžvalga. Gebėjimas įsiklausyti į esminius žmonių suvokimo bei elgsenos principus, teisingų įžvalgų generavimas labiausiai nulemia, ar rinkodaros strategija bus sėkminga“, – teigia p. Maikštėnienė.

Pasak komisijos, svarbiausias pirmasis žingsnelis konkurso dalyviams arba bent pusė kelio į sėkmę – aiškus ir detalus paraiškos užpildymas.

infogr.am::3986ed7e-56e3-44fd-8ab6-20c524a1113c

Įvertinusi paraiškas komisija kovo pradžioje skelbs kiekvienos kategorijos finalininkus. Jie savo rinkodaros kampanijas pristatys konferencijoje „Password 2017 m.“ Tada iš kandidatų bus atrinkti ir apdovanoti kiekvienos kategorijos nugalėtojai, o iš šių bus išrinktas vienas didžiojo prizo laimėtojas. Konferencijos auditorija taip pat balsuos – rinks labiausiai patikusią rinkodaros kampaniją.

Pagrindiniai veiksmingiausios rinkodaros kampanijos vertinimo kriterijai lieka tie patys: įžvalga (30%), įgyvendinimas (30%) ir rezultatai (40%). Pastariesiems atitenka didžiausias dėmesys.

„Vienu svarbiausių kriterijų laikyčiau dalyvio gebėjimą pateikti prasmingą analitiką ir pademonstruoti, kad jų sėkmė nėra atsitiktinė. Tikrasis nugalėtojas turėtų gebėti parodyti, kad, įgyvendindamas konkrečius verslo bei rinkodaros tikslus, įžvalgos ieškojo sistemingai, o jų kampanijos sėkmė turi tęsinį. Sėkminga rinkodaros kampanija turi atspindėti ir laikmečio tendencijas – dinaminį, daugiakanalį planavimą, atsinaujinimą laike, vartotojų įtraukimą, bendruomenių kūrią “, – pažymi p. Maikštėnienė.

infogr.am::d4cffbc3-e394-492f-8877-be25d6f70ec6

Kartu ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2017 m.“ nominantai.

Pastarojo konkurso finalininkai paaiškės vasario pradžioje, kai iš tyrimų bendrovės „Nielsen“ pateiktų duomenų, bus atrinkti sėkmingiausius pardavimus skaičiavę, labiausiai 2016 m. augę prekių ženklai.

Pernai „Metų prekės ženklu 2016 m.“ tapo „Vilniaus paukštynas“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Lietuvos draudimo“ projektui „Yra skirtumas, kur draustis“.

FOTOGALERIJA „Metų prekės ženklo“ ir Efektyviausios rinkodaros apdovanojimai (37 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau