Metų geriausieji: efektyviausios kampanijos ir prekės ženklai

Publikuota: 2017-03-16

Metų prekės ženklu šiemet tapo „Grite“, o efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai.

Laimėtojai ketvirtadienį apdovanoti kasmetėje VŽ reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2017“. Šie konkursai – neatsiejama „Password“ konferencijos dalis.

„Visi verslai ieško kelių ir būdų, kaip parduoti daugiau, kaip pasitelkti efektyvesnius sprendimus. Didžiausias sėkmingo verslo turtas – kūrybiškumas, tad ir šios konferencijos tikslas – parodyti geriausią praktiką, atskleisti kūrybiškiausius ir efektyviausius sprendimus, pasimokyti vieniems iš kitų“, – pradėdamas konferenciją „Password 2017“ kalbėjo Rolandas Barysas, VŽ vyriausiasis redaktorius.

Laurai „Grite“

Svarbiausias šiųmečio konkurso „Metų prekės ženklas“ apdovanojimas iškeliavo į „Grigeo Grigiškes“ ir atiteko jų prekės ženklui „Grite“.

„Tai vienas senesnių lietuviškų prekės ženklų, tad džiugu, kad per pastaruosius metus matome jo nuoseklų augimą, inovatyvius žingsnius, naujų produktų kūrimą ir plėtrą, „premium“ kategorijos gaminius. Šis prekės ženklas sėkmingai vėl susigrąžina savo vartotojų dalį iš užsienio gamintojų, tad vis dažniau „Grite“ produktų matome lietuvių namuose“, – komisijos sprendimą pagrindinį apdovanojimą skirti „Gritei“ reziumuoja Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir konkurso „Metų prekės ženklas“ komisijos pirmininkas.

Šis prekės ženklas pirmaujančias pozicijas užima ir rinkos tyrimų „Baltmi“ tyrime, kur buvo analizuota prekės ženklų finalininkų skvarba namų ūkiuose, t. y. kokia dalis jų nors kartą pirko produktą per antrąjį 2016 m. pusmetį. Rinkos tyrimų įmonės „Rait“ atliktas vartotojų tyrimas taip pat signalizuoja „Grite“ šuolį į viršų.

„Pagal emocinio ryšio su vartotojais stiprumo indeksą „Grite“ rikiuojasi iš karto po didžiųjų pienininkų „Dvaro“ ir „Rokiškio“, tačiau turi mažiausiai priešingai teigiančių respondentų“, – pabrėžia Dovilė Radavičiūtė, „Rait“ vadovė.

Laimingųjų ratas

„Žemaitijos“ prekės ženklas šiemečiame konkurse „Metų prekės ženklas“ gavo apdovanojimą už inovacijas pieno kategorijoje. „Kakė Makė“ – už unikalią poziciją rinkoje.

„Tai prekės ženklas, kurį drąsiai galime vadinti unikaliu ir fenomenaliu, apie kurį mes galime šiandien diskutuoti su bet kokio amžiaus žmogumi, nuomonę apie jį turi visi, o jo nepastebėti sunku. Rezultatai rodo, kad šis prekės ženklas garantuoja sėkmę įvairiems produktams“ , – teikdama apdovanojimą kalbėjo p. Radavičiūtė.

„Utenos“ prekės ženklas apdovanojimą gavo už ilgalaikį sugebėjimą stebinti, komisijai pro akis neprasprūdo gražios pernykštės socialinės akcijos – ežero valyvas, kiti prekės ženklo rinkodaros sprendimai. „Lays“ apdovanotas už pozityvumą ir aktyvumą rinkoje, tai, kaip rodo „Kantar TNS“ duomenys, vienas daugiausia investuojančių į rinkodarą ir komunikaciją prekės ženklų tarp finalininkų.

Savininkus pakeitęs prekės ženklas „Zigmas“ apdovanotas už įspūdingą prekės ženklo atgimimą. Atnaujintas prekės ženklas „Auga“ – už dizaino inovacijas.

Sėkmingiausias naujas metų gaminys, pasirodęs 2016 m. rinkoje, – „Volfas Engelman Flandrijos Pinta“.

Daugiausia internautų simpatijų VŽ portale pelnė „Žemaitijos pienas“.

Efektyviausiųjų laurai

Kartu konferencijos metu dėl geriausios Metų rinkodaros kampanijos vardo kovojo 24 stipriausi komunikacijos ir reklamos projektai. Po ilgų ir intensyvių debatų komisija Efektyviausios metų rinkodaros kampanijos titulą skyrė kampanijai „Kakė Makė“ ženklo produktų įvedimas į rinką“.

Auditorija taip pat rinko savo favoritą – daugiausia „Password 2017“ dalyvių simpatijų pelnė „Minecraft Tesla Gigafactory in Lithuania“

rinkodaros kampanija. Iš viso buvo apdovanota 12 stipriausių kampanijų.

Šiemet konkurse į efektyviausios kampanijos titulą pretendavo rekordinis skaičius dalyvių – buvo pateiktos net 76 paraiškos, kai pernai varžėsi 44.

infogr.am::password_2017_m_nugaletojai-1

infogr.am::metu_prekes_zenklo_2017_m_nugaletojai

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vieta pagal augimą Bendrovė Augimas (2012-2015),% Apskritis
71 UAB „Publicum Media“ 492,0% Vilniaus
151 UAB „Lion Communications Vilnius“ 317,5% Vilniaus
155 UAB „Alpha Baltic Vilnius“ 312,3% Vilniaus
303 UAB „Inter Krasta“ 217,7% Vilniaus
347 UAB „Ad Fingers“ 195,3% Vilniaus

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Tiems, kurie niekada nenustoja mokytis

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau