„Rinkodaros podkaste“ – apie racionalų kūrybiškumą su „Lietuvos draudimu“

Praūžus „Password 2017 m.“ simboliškai pokalbiui pasikvietėme „Lietuvos draudimą“, kuris ankstesniais metais konferencijoje triumfavo su kampanija „Yra skirtumas, kur draustis“. Tą pačią kampanijos liniją bendrovė tęsė ir per praėjusius metus, su ta pačia startuoja ir šiemet.
„Kiekvienas rinkodaros specialistas kasmet nori pranokti save, padaryti geriau, efektyviau nei ankstesniais metais, su tuo susidūrėme ir mes. Tačiau ateina tas racionalaus kūrybiškumo suvokimas, tad tą pačią kampaniją tęsėme toliau, toliau žaidėme dviprasmybėmis „plikas–neplikas“ draudimas. Išsigryninome, išsirinkome efektyviausius komunikacijos kanalus, išsigryninome efektyviausius sprendimus, susidarėme 7 priemonių planą ir tęsėme kampaniją. Tai leido mums sutaupyti pusę 2015 m. rinkodaros biudžeto. Šiemet ką tik taip pat startavome su ta pačia kampanijos linija“, – teigia p. Kazlauskienė, kurią su Deividu Budginu, agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovu kalbinome apie efektyviausius rinkodaros sprendimus.
„Rinkodaros podkastas“ – tai bendras „Verslo žinių“ ir komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ projektas. Jo galite klausytis „Verslo žinių“ portale, agentūros „Komunikacijos amatininkų“ tinklaraštyje, „iTunes“, „Soundcloud“ ir „Sticher“ platformose. Kviečiame prenumeruoti „Rinkodaros podkasto“ naujienlaiškį ir nepraleisti nei vieno epizodo.