„Coca-Cola“ įsitikinusi: sukurs milijardų vertės pieno prekės ženklą
Nors pasaulyje pieno vartojimas nuolat mažta, o kaina ritasi žemyn, „Coca-Cola“ mano, kad gaminant brangų, aukštos kokybės, į išskirtinio dizaino pakuotes supiltą pieną ir investuojant į rinkodarą šį gėrimą vis dar galima prikelti naujam gyvenimui, rašo „Bloomberg“.
Su pieno gamybos kooperatyvu jėgas suvienijusios įmonės gaminys „Fairlife“ yra įvairių skonių, praturtintas proteinu, filtruotas, becukris ir belaktozis, už jį vartotojai sutinka mokėti ir dvigubą kainą.
Per metus šiuo prekės ženklu pažymėto pieno pardavimai pasiekė 90 mln. USD ir parodė, kad naujas požiūris nuvertintą žaliavą gali paversti aukso kasyklomis.
Rinkodaros galia
Įmonė įsitikinusi, kad sėkmę jai atneš rinkodara. Daugelis pasaulio pieno perdirbėjų investuoja į naujas pakuotes, dizainą, ieško įdomesnių skonių, tačiau visa tai esminio proveržio nesuteikia.
„Fairlife“ stiprybė – gėrimų rinką puikiai išmanantys profesionalai. Steve‘as Jonesas, „Fairlife“ vadas, prieš daugiau kaip dešimtmetį „Coca-Cola“ bendrovėje ėjo rinkodaros vadovo pareigas.
Dirbdamas su „Coca-Cola“ sulčių gėrimo „Simply Juice“ reklama p. Jonesas pasiekė neįtikėtinų rezultatų. Ši sulčių linija labai greitai pranoko konkurentus ir tapo lyderiaujančia pasaulyje.
„Aš manau, kad bet kokią žaliavą įmanoma paversti sparčiai augančių pardavimų produktų. Mes tai galime padaryti ir su pienu“, - įsitikinęs p. Jonesas.
„Coca-Cola“ tikisi, kad pienas sėkmingai pakeis gazuotus gėrimus, kurių pardavimai visame pasaulyje kasmet šiek tiek krenta.
„Mes į pieną žiūrime kaip į vieną pasaulio supermaisto produktų“, - sako Melanie Kahnas, „Fairlife“ rinkodaros vadovas.
Bendrovė savo pirkėjams nuolat primena, kad ne jai, o pieno gamintojams, ūkininkams reikia dėkoti už šį sparčiai populiarėjantį gaminį. Tai skatina pirkti.
„Jie apie pieno gamybą išmano geriau nei bet kas kitas. O mes pažįstame pirkėjus“, - sako Scottas Uzzellas, „Coca-Cola“ valdomos įmonės „Venturing and Emerging Brands“, kuriai priklauso „Fairlife“, vadovas.
Bando ir kiti
Didžiausia JAV pieno perdirbimo įmonė „Dean Foods“ pasamdė Gregą Schwarzą, anksčiau taip pat dirbusį „Coca-Cola“ rinkodaros padaliniuose.
Specialistas įmonei padeda išpopuliarinti produktų liniją „DairyPure“. Šiuo prekės ženklu žymimi itin sveiki, natūralūs, hormonų, laksozės neturintys pieno gaminiai.
Teigiama, kad pirkėjai, ypač jaunoji karta, yra linkusi pirkti tik tokį pieną, kuris gaunamas iš geromis sąlygomis laikomų gyvulių, supiltas į patogias pakuotes.
VŽ neseniai rašė apie Australijos pieno perdirbimo bendrovę „The a2 Milk Company“, kuri neįtikėtinos sėkmės sulaukė produkciją gamindama iš pieno, kuris turi tik a2 rūšies baltymą beta-kazeiną.
Įprastai karvės duoda pieną, turintį ir a2, ir a1 beta kazeino. Tačiau pastarasis, kaip teigiama, žmonių organizmo yra dažnai netoleruojamas, paskatina įvairias ligas. „The a2 Milk Company“ superkamą pieną duoda tik tam tikrų veislių karvės.