„Lidl“ reklamose – Sabonis, retas reklamų veidas

Tą patvirtina ir VŽ šaltiniai, šią informaciją skelbė ir portalas lrytas.lt. Pastarosiomis reklamomis „Lidl“ dar nesidalina ir šio fakto dar nepatvirtina. Tačiau žymius sportininkus savo reklamose šis prekybos tinklas, žvelgiant į pasaulinę praktiką, pasirenka neretai.
Agnė Dalia Gaižauskienė, „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir ryšių su visuomene departamento vadovė, šį kartą kalba aptakiai, tačiau kartu ir nepaneigia šio fakto.
„Intensyviai ruošiamės parduotuvių atidarymui, filmuojame reklaminius siužetus, formuojame parduotuvių darbuotojų kolektyvus, juos apmokome. Judame visų mūsų bendro tikslo link – parduotuvių atidarymo“, – teigia ji.
Šio kovo pradžioje „Lidl“ kelias savaites trukusia aktyvia reklamine kampanija kvietė dirbti pas save – po visą Lietuvą važinėjo UAB „Reklamobilio“ automobiliai, apklijuoti reklaminiais tentais su viliojančiomis darbo sąlygomis „Lidl“.
Pernai „Lidl“ organizavo kūrybinės reklamos konkursą, tačiau pastarojo laimėtojų viešai neįvardija. Kiti „Lidl“ partneriai – žiniasklaidos planavimo agentūra „Media House“, ryšių su visuomene partneriai – „BVRG Burson-Marsteller“ agentūra.
Ne dažnas svečias
Arvydas Sabonis – ne dažnas svečias reklamose. Vienas paskutiniųjų reklaminių klipų su garsiausiu Lietuvos krepšininku – 2014 m. Pasaulio krepšinio čempionato metu rodyta mokamos televizijos transliuotojo „Viasat“ reklama.
Gediminas Galkauskas, Švedijos koncernas „Modern Times Group“, Lietuvoje valdančio TV3, TV6, TV8 ir „Viasat“ kanalų grupę, Korporatyvinės komunikacijos vadovas Lietuvai, prisimena, jog tuokart buvo nemenkas iššūkis – tai buvo pirmoji reklama, kur krepšinio legenda filmavosi su visa šeima.
„Ilgai derinome visiems tinkamą laiką. Norėjome parodyti šeimos krepšinio dinastiją ir kartu sustiprinti savo prekės ženklą“, – kalba p. Galkauskas. Paklaustas, ar krepšinio žvaigždė brangus malonumas reklamoje, p. Galkauskas tik nusišypso ir į komercines detales nesileidžia.
„Žinoma, tai brangu, tačiau viską vertiname per verslo rezultatų prizmę – ir 2013 m., ir 2014 m. darytos su p. Saboniu reklamos buvo itin sėkmingos“, – patikina p. Galkauskas.
Tiesa, nei 2015 m., nei šiemetinėse reklamose, startuojant olimpiadai, p. Sabonio reklamose nėra.
„Šiuokart į situaciją žvelgiame plačiau – esame oficialus transliuotojas, rodysime daugybę sporto šakų, tad norisi žvelgti plačiau“, – kalba p. Galkauskas.
Augins reklamos rinką
Neabejojama, jog „Lidl“ sujudins rinką, paaugins reklamos apimtis, nes aktyviau bus priversti komunikuoti ir esami rinkos senbuviai.
VŽ neseniai apžvelgiant metinius reklamos rinkos duomenis, Arūnas Kemežys, žiniasklaidos planavimo „Open Agency“ vadovas, teigė, jog 2016-uosius bus galima drąsiai pavadinti mažmeninės maisto prekybos komunikacijos metais.
„Ši kategorija visada buvo tarp didžiausių reklamdavių, o antrą metų pusmetį, atėjus naujam rinkos dalyviui „Lidl“, šios kategorijos augimas bus dar stipriau apčiuopiamas“, – kalbėjo p. Kemežys.
Marius Marčenkovas, „Dentsu Aegis“ žiniasklaidos direktorius, taip pat antrino, jog 2016-ieji turėtų būti dar geresni. „Prognozuočiau net 8% reklamos rinkos augimą. Tai lems ir palankesnė ekonominė situacija, bet labiausiai rinką į viršų turėtų truktelti visų laukiamas „Lidl“ atėjimas. Remiantis Rumunijos ir Bulgarijos rinkų, į kurias „Lidl“ žengė prieš kelis metus, praktika, galima prognozuoti, kad jie tikrai tiek patys bus aktyvūs medijoje, tiek jų veiksmai išjudins konkurentus. Juolab, kad IKEA ir H&M atėjimas į Lietuvą tik patvirtino tokią tendenciją“, – pažymi p. Marčenkovas.
Žemiau - 2013 ir 2014 m. reklamos su Lietuvos krepšinio legenda.