2016-11-23 07:00

Dar viena galimybė – vartotojų kuriamas turinys

Rolandas Sereika, „Deeper“ rinkodaros vadovas: „Mūsų išlaidos vartotojų generuojamam turiniui per kelerius metus siekė apie 15.000 Eur. Tačiau, jei įvertinsime vien herojų vaizdo organinių peržiūrų skaičių „Youtube“ kanale, sutaupėme daugiau kaip 500.000 Eur, kuriuos būtume išleidę produktų komunikacijai, jeigu būtume dirbę su mokamais šios platformos kanalais.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rolandas Sereika, „Deeper“ rinkodaros vadovas: „Mūsų išlaidos vartotojų generuojamam turiniui per kelerius metus siekė apie 15.000 Eur. Tačiau, jei įvertinsime vien herojų vaizdo organinių peržiūrų skaičių „Youtube“ kanale, sutaupėme daugiau kaip 500.000 Eur, kuriuos būtume išleidę produktų komunikacijai, jeigu būtume dirbę su mokamais šios platformos kanalais.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vis daugiau prekių ženklų į savo rinkodaros strategiją įrašo naują eilutę – vartotojų kuriamą turinį, kurį integruoja į savo reklamines kampanijas. Tokios vartotojų paslaugos pasaulyje gali kainuoti ir 100, ir 100.000 USD, o kartais pakanka vartotojui tiesiog suteikti galimybę išbandyti naują prekę ir ją padovanoti. Tokie vartotojų pasisakymai dažnai sutraukia didesnę auditoriją nei prekės ženklų kuriamas turinys ar tradicinė reklama.

Šiandieninė statistika byloja, kad vartotojai linkę labiau įsitraukti į draugų ar nuomonių lyderių kuriamą turinį nei į prekių ženklų.

„Dažnam verslui tenka perdėlioti prio­ritetus ieškant atsakymo į klausimą, kur dingo dėmesys prekių ženklui“, – VŽ surengtuose rinkodaros pusryčiuose kalbėjo Tadas Deksnys, vienas iš JAV bendrovės „Unboxed“ steigėjų. Turinys, kuriuo prekių ženklai dalijosi vakar, šiandien sulaukia mažiau vartotojų dėmesio.

52795
130817
52791