Dar viena galimybė – vartotojų kuriamas turinys

Šiandieninė statistika byloja, kad vartotojai linkę labiau įsitraukti į draugų ar nuomonių lyderių kuriamą turinį nei į prekių ženklų.
„Dažnam verslui tenka perdėlioti prioritetus ieškant atsakymo į klausimą, kur dingo dėmesys prekių ženklui“, – VŽ surengtuose rinkodaros pusryčiuose kalbėjo Tadas Deksnys, vienas iš JAV bendrovės „Unboxed“ steigėjų. Turinys, kuriuo prekių ženklai dalijosi vakar, šiandien sulaukia mažiau vartotojų dėmesio.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai