Už pirkėjų klaidinimą „Pigu.lt“ – 7.600 Eur bauda

Tyrimo metu buvo analizuojama atsitiktinai parinktų bendrovės interneto parduotuvėje siūlomų prekių – kvapniojo vandens, miegamojo komplekto, sukimosi lėkštės, detoksikacinių pleistrų, arkinio šiltnamio, kabelio, kirvio, maršrutizatoriaus, sandėliavimo lentynos bei sodo žibinto reklama.
Konkurencijos tarybos ekspertai nustatė, kad „Pigu“ pateikė neteisingą informaciją apie pasiūlymų realią naudą pirkėjams, nes palyginimui naudojo pakankamai seniai, pavyzdžiui, prieš 1,5 m. ar net 3 m. taikytas reikšmingai didesnes prekių kainas. Be to, prekių reklamoje naudotos palyginamosios kainos galiojo santykinai trumpai, kai kuriais atvejais vos kelias valandas, taip sukuriant vartotojui naudos iliuziją.
Konkurencijos taryba taip pat išsiaiškino, kad bendrovė nesugebėjo pagrįsti įrodymais sandėliavimo lentynos OBI reklamoje naudotos palyginamosios kainos.
„Svarbu, kad nors Konkurencijos tarybos ekspertai nagrinėjo tik dešimt atsitiktinai parinktų prekių reklamą, tai nereiškia, kad likusių prekių reklama atitinka Reklamos įstatymo reikalavimus“, – rašoma tarybos pranešime.
Konkurencijos tarybos ekspertai 2014 m. išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.
„Pigu“ su išvada nesutinka
„Pigu“ teigia, kad Konkurencijos tarybos priimtas yra neteisingas ir įmonė su juo nesutinka.
„Apgailestaujame, kad Konkurencijos tarybai galėjo susidaryti klaidingas įspūdis apie internetinėje parduotuvėje skelbiamas prekių kainas. Darome viską, kad informacija apie prekių kainas būtų skelbiama dar aiškiau ir suprantamiau. E. parduotuvėje visuomet aiškiai pateikiame informaciją apie parduodamas prekes ir jų pristatymo sąlygas“, – sako Dainius Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius.