„Volfas Engelman“: atpigusi produkcija rezultatų nenurėžė

Įmonė pardavė 4,7% daugiau gėrimų nei 2014-aisiais, o pajamos krito nežymiai – 300.000 Eur, iki 35,8 mln. Eur, teigiama išplatintame pranešime.
Veiklos pelnas didėjo 300.000 Eur, iki 2,6 mln. Eur, o užimamą rinkos dalį per metus pavyko padidinti nuo 20% iki 21,1%.
„Volfas Engelman“ sako, kad stabilaus rezultato išlaikymo prisidėjo bendrovėje pritaikyta „Lean“ sistema bei geresni, nei tikėtasi, naujų produktų pardavimai.
„Pasiūlėme naują tamsų alų „Volfas Engelman Bohemijos“, jo pardavimai viršijo net optimistiškiausius mūsų lūkesčius. Augo ir kitų alaus kategorijos prekių ženklų populiarumas bei pardavimai, pavyzdžiui, „1410“ bei „Meister“. 2015 m. buvo rekordiniai giros pardavimais. Tai lėmė mūsų naujiena – „Imperial gira“, o taip pat išaugę „Smetoniškos giros“ pardavimai“, – komentuoja Marius Horbačauskas, alaus daryklos vadovas.
Šiemet „Volfas Engelman“ rinkai žada pristatyti dar kelias naujas alaus rūšis – stengsis pasiūlyti netradicinių sprendimų aukštesnes pajamas gaunantiems pirkėjams.
Be to, bendrovė 5 mln. Eur žada investuoti į architektūrinės plėtros bei naujų sandėlių statybą šalia bravoro esančioje teritorijoje. Tikimasi, kad investicijos sutrumpins logistikos atstumus.
Alaus darykloje dirba 230 žmonių, antrą gyvavimo šimtmetį skaičiuojantis bravoras gamina ne tik alų, bet ir girą, sidrą, alkoholinius kokteilius. Nuo 1999 m. bendrovė priklauso Suomijos „Olvi“ įmonių grupei.
Kiti alaus gamintojai kol kas finansinių rezultatų nepaskelbė.