Pirkėjai užgulė „Lidl“
Vokietijos žemų kainų tinklas „Lidl“ ketvirtadienį Lietuvoje atidarė pirmąsias 15-a parduotuvių. Vilniuje atidaromos 5 „Lidl“ parduotuvės, Kaune – 2, po 1 parduotuvę atidaroma Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Kretingoje, Telšiuose ir Mažeikiuose.
„Lidl“, kurio atėjimą ilgą laiką lydėjo viešas ažiotažas, pasiūla aprėpia visas kasdienio vartojimo prekių grupes. Daugiau kaip du trečdaliai produkcijos, net ir maisto prekių, yra ne vietinės gamybos, o užsienio.
VŽ rašė, kad bent jau veiklos pradžioje „Lidl“ yra pasiryžęs kai kuriuos produktus parduoti už kelis kartus mažesnę kainą, nei šiuo metu siūlo kiti Lietuvos rinkos žaidėjai.
Rinkos tyrimai rodo, kad „Lidl“ parduotuvėse apsilankyti planuoja daugiau nei ketvirtadalis Lietuvos gyventojų. Anto TNS LT tyrimo, labiausiai dėl „Lidl“ galėtų mažėti „Maximos“ dalis – ji šiandien atsiriekia 48,5% visos mažmeninės rinkos pinigų.
Šiemet „Lidl“ į veiklos pradžią Lietuvoje investavo apie 60 mln. Eur: 40 mln. Eur skirta logistikos centrui prie Kauno, dar 20 mln. Eur – parduotuvių infrastruktūrai. Kitąmet tinklas planuoja investuoti antra tiek.