2016-06-23 23:15

„Pigu.lt“ – bauda už klaidinančią reklamą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos internetu UAB „Pigu“, valdanti portalą „pigu.lt“, nubausta už klaidinančią reklamą. Bendrovei skirta 5.400 Eur bauda.

Pažeidimą nustačiusi Konkurencijos taryba nusprendė, kad praėjusių metų vasarą platinta išpardavimo reklama neatitiko Reklamos įstatymo reikalavimų.

80% nuolaida

Kaip rašoma Konkurencijos tarybos nutarime, reklamoje buvo teigiama: „Vidurvasario išpardavimas iki – 80 % Kvepalų ir buitinės technikos super pasiūlymai vienai dienai Rinkis!“. 

Tokia eilutė pasirodė klientams skirtuose naujienlaiškiuose bei internetiniuose skydeliuose. Juos paspaudus buvo suteikiama papildoma informacija apie sąlygas.

Tačiau, pasak rinkos prievaizdo, maksimali nurodyta nuolaida buvo taikoma tik vienos rūšies kvepalams, nors akcijoje dalyvavo 171 prekė.

„Buitinės technikos prekių kategorijoje didžiausios nuolaidos buvo taikomos vaisių džiovintuvams ir vakuumatoriams – iki 58%, o 80% nuolaida buitinės technikos prekėms nebuvo taikoma“, – aiškinama tarybos nutarime.

Tačiau, bendrovės teigimu, reklama nebuvo norima pasakyti, kad iki 80% nuolaida turėjo būti taikoma ir buitinei technikai. „Pigu“ atsako, kad akcijos metu buvo naudojamos dvi atskiros žinutės: „Didysis vidurvasario išpardavimas iki - 80%“ ir „Kvepalų ir buitinės technikos super pasiūlymai vienai dienai!“.

Žinutėje nurodytas nuolaidos dydis, anot bendrovės, galėjo būti suprastas tik kaip vienas iš „super“ pasiūlymų, kuris nebūtinai yra taikomas kvepalams ar buitinei technikai.

Tačiau tokie argumentai Konkurencijos tarybos neįtikino ir ji pripažino, kad „Pigu“ klaidino vartotojus ir pažeidė Reklamos įstatymo 5 str. 1d. Bendrovė galės šį sprendimą skųsti teismui. „Pigu“ vadovas Dainius Liulys „delfi.lt“ sako tokia galimybe pasinaudosiantis, tikina, kad reklama vartotojų neklaidino.

52795
130817
52791