„Maxima“ su šūkiais sekioja konkurentus

VŽ rašė, kad UAB „Maxima LT“ rinkosi tarp dviejų šūkių: „Tai, ko reikia“ ir „Kad nieko netrūktų“. Naujausia prekybos tinklo reklama rodo, jog „Maxima“ pasirinko pirmąjį – „Tai, ko reikia“. Tiesa, jis ganėtinai panašus į konkurentų – „Rimi“ jau ne vienerius metus naudojamą šūkį „Tai, ko nori tu“.
Audrius Savickas, verslo konsultacijų įmonės „Strategy Labs“ rinkodaros konsultantas, pabrėžia, kad rinkodaroje yra tokia praktika, jog rinkos lyderis, dominuojantis prekių ženklas, neleidžia mažesniems žaidėjams susikurti savo išskirtinio pozicionavimo arba kitais žodžiais tariant bando užgožti mažesniuosius.
„Juolab, kad „Maxima“ ir anksčiau buvo linkusi atkartoti kitų prekybos tinklų šūkius, t. y. kopijuodavo pozicionavimą. Kai „Iki“ prekės ženklo šūkis skelbė „Arčiau namų“, „Maxima“ sakė „Visada šalia“. Šiandieninis atvejis taip pat atrodo panašus į ankstesniąją situaciją. Rinkos lyderis sukonstruoja panašų šūkį ir tada didesniais rinkodaros ir komunikacijos biudžetais bando vartotojų galvose įtvirtinti rinkos lyderio vardą. Ar šiuo atveju tikrai yra taip, negalėčiau tvirtinti, tačiau požymių yra“, – kalba p. Savickas.
Ankstesnįjį „Maxima“ šūkį „Apie viską pagalvota“ prekybos tinklas naudojo nuo 2007 m.
„Atėjo metas atnaujinti šūkį, nes su laiku keičiasi ir pati „Maxima“, tai, ką ji komunikuoja savo klientams. Vertinant iš šių dienų perspektyvos, šūkis pasirodė ir pernelyg ambicingas – vargu ar įmanoma pagalvoti apie viską“, – metų pradžioje VŽ teigė Renata Saulytė, „Maximos“ komunikacijos vadovė.
Rinkodaros specialistų vertinimu, gerai žinomo šūkio keitimą paskatino nelaimė „Maximos“ parduotuvėje Latvijoje.