2025-08-22 11:16

FT pietūs su B. Cucinelli: mūsų klientai žino pinigų vertę

„Financial Times“ piešinys.
„Financial Times“ piešinys.
„Mūsų klientai yra turtingi, jie žino pinigų vertę, tad kodėl turėtų išleisti tūkstančius eurų tam, ką turi visi kiti? Arba dar blogiau, kodėl jie turėtų išleisti 50 kartų daugiau, nei prekių ženklas už prekę sumokėjo savo tiekėjams?“ – klausia Brunello Cucinelli, „Financial Times“ pietų svečias.

Akivaizdu, kad B. Cucinelli save laiko savotišku mados industrijos dvasiniu lyderiu. Būdamas „kašmyro karaliumi“ – jo vardu pavadinta bendrovė, kurioje jis dirba vykdomuoju ir kūrybos direktoriumi, įkurta 1978 m. ir dabar vertinama 7 mlrd. Eur, – jis niekada viešai nekalba apie mados tendencijas, stilių ar savo 3.000 Eur kainuojančius švarkus. Užuot tai daręs, jis cituoja Sokratą ar Thomą More’ą.

Apsilankę bendrovės būstinėje (ir B. Cucinelli pastatytame romėnų amfiteatre) netoli jo šeimos namų Solomeo kaimelyje su vaizdu į Umbrijos kalvas, atvykstame į Perudžos pagrindinę aikštę. Diena karšta. Saulė apšviečia ryškius katedros fasado akmenis (B. Cucinelli neseniai finansavo jos renovaciją). Kai kertame aikštę ir judame link istorinės vietinės tratorijos „Da Cesarino“, kurią pasiūlė FT pašnekovas, suprantu, kad rinkdamiesi aprangą šiems pietums abu persistengėme.

52795
130817
52791