Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2025-06-11 05:45

Pasiruoškime: naujausios „Google“ ir „Meta“ galimybės verslui

Vizualas sugeneruotas su „ChatGPT“.
Vizualas sugeneruotas su „ChatGPT“.
Praėjusį mėnesį išgyvenome tikrą inovacijų antplūdį: „Google“ ir „Meta“ pristatė funkcijas bei įrankius, keičiančius žaidimo taisykles tiek reklamuotojams, tiek turinio kūrėjams. Nuo vieno didžiausių kainų pasiūlymo atnaujinimo ir naujų vaizdo reklamų formatų iki pažangiausio dirbtinio intelekto (DI) vaizdo generavimo modelio ir „AI Overview“ atsiradimo Lietuvoje – visa tai atveria naujas galimybes, bet kartu kelia ir naujų iššūkių.

Kas iš tiesų pasikeitė? Ką šie pokyčiai reiškia tiems, kurie siekia augimo, efektyvumo ir stipraus ryšio su savo auditorija? Išsamiau apžvelkime svarbiausias naujienas ir jų poveikį verslui.

Tarp esminių naujienų – „Google“ pristatė „Smart Bidding Exploration“ funkciją, tai didžiausias kainų pasiūlymo (angl. bidding) atnaujinimas per pastaruosius 10 metų. Naujoji funkcija leidžia sistemai plėsti paieškos rėžius: ieškoti naujų, dar neišnaudotų, bet galimai pelningų raktažodžių, nepažeidžiant ROAS (tikslinės grąžos) nustatymų.

52795
130817
52791