2016-01-20 10:20

„Hesburger“ pardavimai Lietuvoje pernai augo penktadaliu

Ieva Salmela,  tinklo "Hesburger" plėtros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Salmela, tinklo "Hesburger" plėtros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Greitojo maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 14 mln. Eur – 20% daugiau negu 2014 m., kuomet pardavimai sudarė 11,9 mln. Eur. Tai – sparčiausias augimas iš visų Baltijos šalių.

Tinklo pardavimai Estijoje 2015 m. augo 1,7% iki 19 mln. Eur, o Latvijoje – 2,6% iki 18 mln. Eur, praneša bendrovė.

„2015-ieji buvo dar vieni spartaus „Hesburger” augimo ir plėtros metai. Lietuvoje atidarėme 4 naujus restoranus, pasiūlėme naujų produktų, organizavome sėkmingas kampanijas ir užtikrinome itin patrauklius pasiūlymus savo klientams“, – sako Ieva Salmela, „Hesburger“ plėtros direktorė.

Praėjusiais metais bendrovė investavo 3,5 mln. Eur į tinklo plėtrą, buvo atidaryti 4 nauji restoranai: Vilniaus prekybos centre „Ozas“, Trakų Vokėje, Sūdmantuose ir Marijampolėje. Šiuo metu Lietuvoje „Hesburger“ valdo 44 greitojo maitinimo užkandines.

Per 2016 m. bendrovė Lietuvoje planuoja investuoti dar 3,5 mln. Eur ir atidaryti 3 naujas maitinimo vietas. Planuojama, kad investicijos į plėtrą Latvijoje sieks 2 mln. Eur, Estijoje - 1,5 mln. Eur.

„Lietuvos rinkoje vis dar yra potencialo augti. Tai matome ir vertindami pardavimų apimtis Estijoje bei Latvijoje. Be to, remiantis kasmet Baltijos šalyse atliekamu nepriklausomu rinkos tyrimu, Latvijoje ir Estijoje dauguma respondentų nurodo „Hesburger“ kaip savo mėgstamiausią greitojo maisto tinklą. Lietuvoje pernai mes pagerinome šį rodiklį, labai priartėdami prie šio tikslo, todėl ir šiais metais toliau dirbsime siekdami patenkinti savo klientų lūkesčius“, - sako p. Salmela.

Minėtas tyrimas, kurį pernai lapkričio mėnesį trijose Baltijos šalyse atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“, atskleidė, kad Lietuvoje populiariausių greitojo maisto restoranų trejetuke rikiuojasi „Čili“, „Hesburger“ ir „McDonald‘s“ – kiekvieną iš jų kaip savo mėgstamiausią restoraną įvardijo panaši respondentų dalis – nuo 17 iki 19%.

52795
130817
52791