2024-10-17 09:01

Transporto ir logistikos lyderiai: tolimųjų reisų vežėjų nuopuolis ir LTG benefisas

Per pandemiją ir dėl Rusijos sukelto karo Ukrainoje reikšmingos krovinių dalies netekę „Lietuvos geležinkeliai“ parodė gyvybingumą. Algimanto Kalvaičio nuotr.
Per pandemiją ir dėl Rusijos sukelto karo Ukrainoje reikšmingos krovinių dalies netekę „Lietuvos geležinkeliai“ parodė gyvybingumą. Algimanto Kalvaičio nuotr.
Sektoriaus įmonių finansinės ataskaitos rodo, kad praėję metai buvo negailestingi kelių transporto įmonėms, tačiau leido atsitiesti „Lietuvos geležinkelių“ bendrovėms.
  • Reitinge – fundamentalūs pokyčiai: liko tik viena prieš metus jame buvusi įmonė, atsirado keturios valstybinės bendrovės.
  • Didelę dalį krovinių ir keleivių ankstesniais metais praradusi LTG grupė parodė gebėjimą atsitiesti.
  • Bendruosius krovinius vežančios kelių transporto įmonės pozicijas užleido automobilių vežėjams.

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį devintą kartą skelbia transporto ir logistikos sektoriuje lyderiaujančių bendrovių dešimtuką. Jame – keturios valstybės kontroliuojamos įmonės, trys automobilių vežėjai ir dar trys skirtingo profilio bendrovės. Prieš metus visą dešimtuką sudarė 2022 m. aukso amžių išgyvenusios kelių transporto įmonės, o šiemet liko tik viena šio segmento atstovė – Vievyje registruota UAB „Finėjas“. Ji yra ir vienintelė, likusi iš praėjusių metų reitingo.

52795
130817
52791