2004-06-23 00:01

Konflikto atomazga - mažesnės alaus kainos

Joninių išvakarėse alaus rinkos lyderis grįžta į didžiausio mažmeninės prekybos tinklo UAB "VP Market" prekybos centrų lentynas, tačiau su žemesnėmis kainomis nei iki konflikto. "VP Market" vadovai teigia, kad piginti produkciją aludarius verčia didžiulė konkurencija.
"Prekybos tinklams mes negalime nurodyti, kokiomis kainomis pardavinėti alų. Sutarties sąlygų atskleisti negaliu", – apie grįžimo sąlygas į "VP Market" vengia kalbėti Saulius Galadauskas, BBH korporatyvinių reikalų direktorius Baltijos šalims. Be didžiausio pirkėjo – "VP Market" tinklo "Švyturys - Utenos alus" ir kitos dvi BBH alaus bendrovės – Latvijos "Aldaris" bei Estijos "Saku" – gyveno apie tris savaites. Du rinkos lyderiai buvo susikivirčiję dėl to, kad, anot prekybos tinklo, Tomas Kučinskas, "Švyturys - Utenos alus" ragino ir kitus aludarius paspausti prekybininkus dėl palankesnių prekybos sąlygų.
"VP Market" tada nutraukė užsakymus šiam gamintojui ir jo vietą pasiūlė kitiems Lietuvos aludariams, taip pat alų importavo iš Vokietijos, Čekijos, Slovakijos, ėmė aktyviau siūlyti vartotojams egzotišką japonų ir kinų alų.
Po santykių aiškinimosi spaudoje vakar rytą abi bendrovės sutarė dėl BBH alaus daryklų, kurioms priklauso ir "Švyturys - Utenos alus", produkcijos tiekimo 2 metus.
"Sutartyje atsirado tiekėjo garantijų dėl konkurencijos neribojimo ir prekybos kitų gamintojų alumi nevaržymo", – džiaugiasi pasiektu rezultatu Ignas Staškevičius, "VP Market" generalinis direktorius. Pasak jo, sugrįžusio į tinklą alaus kaina bus palankesnė vartotojams, ir tai pirmiausia jie pajus per vyksiančias akcijas.
Saulius Galadauskas, BBH korporatyvinių reikalų direktorius Baltijos šalims, nekomentuoja sutarties, tačiau pripažįsta, kad tam tikri sutarties aspektai koreguojami.
52795
130817
52791