Prabangos imperijos strategija: ikoninių ženklų kolekcija ir dėmesys jų identitetui

Prancūzų milijardieriaus Bernard'o Arnault kontroliuojama LVMH šiuo metu valdo daugiau kaip 70 garsių prabangos prekių ženklų įvairiuose segmentuose. Aksesuarų lygoje ryškūs „Louis Vuitton“ ir „Fendi“, konjako ir šampano asortimente dominuoja „Hennessy“, „Moët & Chandon“, „Dom Pérignon“, „Veuve Clicqout“, „Krug“, o kur dar „Zenith“, „TAG Heuer“, „Hublot“ laikrodžiai, „Tiffany“, „Bulgari“, „Chaumet“, „Fred“ papuošalai, „Loewe“, „Marc Jacobs“, „Emilio Pucci“ drabužiai, kvepalų ir kosmetikos priemonių ženklai „Christian Dior“, „Guerlain“, „Givenchy“, „Kenzo“. Visi jie savo segmentuose jei ne pirmaujantys, tai arti tos pozicijos.
Imperijos kūrėjas B. Arnault, einantis 76-uosius metus, į verslą yra įtraukęs ir savo atžalas: Delphine, Antoine’as, Alexandre’as, Frédéricas ir Jeanas jau dabar eina aukštas pareigas bendrovėje. Tačiau apie įpėdinį žinios dar teks palaukti. Šiais metais B. Arnault paskelbė, kad yra pasirengęs likti LVMH valdybos pirmininkas, iki jam sukaks 85-eri. LVMH visuotiniame akcininkų susirinkime balandį balsuota dėl teisės generalinio direktoriaus ir pirmininko pareigas eiti asmeniui iki 85 metų. Beje, prieš trejus metus maksimali amžiaus riba buvo padidinta nuo 75 iki 80 metų.
Tik iki rugpjūčio 31 d.
fiziniams asmenims nuo 16 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai