Slaptieji pirkėjai: „Maxima“ ir „Iki“ ant aukščiausio laiptelio, „Rimi“ karūną paleido

UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbančios su prekių ženklu „Dive Lietuva“, šių metų gegužę atliktas prekybininkų tyrimas rodo, kad bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas 2025 m. sumenko 0,8 proc. punkto ir siekia 88,97%. Tai atitinka vidutinės aptarnavimo kokybės grupę.
Tyrimas buvo atliktas didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje. Jo metu buvo imituojami realių klientų scenarijai – apsipirkimas didžiuosiuose maisto prekybos tinkluose, tikrinant uždaro sveriamų produktų skyriaus, salės ir kasos darbuotojus. Tyrimo apimtis – 50 vizitų.
Tik iki rugpjūčio 31 d.
fiziniams asmenims nuo 16 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai