2025-08-04 15:02

Skaitmeninių rinkodaros agentūrų metai: permaininga užsienio klientų korta

Mantvydas Leknickas „Whatabout agency“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mantvydas Leknickas „Whatabout agency“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Skaitmeninėms agentūroms 2024-ieji buvo permainingi: stipriau į viršų palypėti pavyko tik pirmajam penketukui, tačiau kritimą žemyn čia fiksuoja ankstesnių metų lyderė „Reprise Media“, kuri VŽ sudarytame naujausiame reitinge nusileido į antrą vietą, o pirmoje pozicijoje šį kartą – „Whatabout“.

Skaitmeninės agentūros „Whatabout“ (UAB „Whatabout agency“) pardavimai 2024 m., palyginti su ankstesniais metais, augo 36%, iki 11,9 mln. Eur, tačiau ji dirbo nuostolingai (grynasis nuostolis siekė beveik 400.000 Eur). Reitinguojant agentūras pagal grynąjį pelną „Whatabout“ rikiuojasi paskutinėje vietoje.

Mantvydas Leknickas, skaitmeninės agentūros „Whatabout“ vadovas, pažymi, kad praėję metai buvo stiprūs postūmis į priekį.

52795
130817
52791