Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

13
  • 2025-07-28T08:02:07+03:00

    ,,ES bendrijos įmonės sparčiai praranda rinkos dalį Kinijoje. Tai lemia ir kinų protekcionizmas, ir valstybės subsidijuojami pertekliniai pajėgumai. " ,,Tarptautinė reitingų agentūra „Fitch Ratings“ sumažino Kinijos ilgalaikio skolinimosi užsienio valiuta reitingą nuo A+ iki A, atkreipdama dėmenį į besitęsiantį Kinijos viešųjų finansų blogėjimą ir spartų valstybės skolos augimą." ,Kinijos skola pasiekė rekordinę 300 procentų bendrojo vidaus produkto vertę" Čia tik keletas citatų, rodančių kiniškų prekių pigumo priežastis. Taigi skoliniesi, subsidijuoji, užsiimi protekcionizmu ir perimi rinkas.

    • 2025-07-28T08:25:38+03:00

      ES galėtų neskirti subsidijų įsigyjamiem kinietiškiem gaminiam.Iš kart europietiški gaminiai pasidarytų paklausūs.

    • 2025-07-28T10:17:24+03:00

      Teisingai, taip issprestu. Bet kol tas galima ir kol Europa su tokiais tempais vystys autobusus - tol teks pirkt.

    • 2025-07-28T11:15:25+03:00

      Vartotojams tuoj ženkliai subrangs. Pvzd. Soliteko kaupikliai dvigubai brangesni už Deye.

    • 2025-08-01T07:51:01+03:00

      Kaip galima pirkti kiniškus produktus daržoves juk jos tręšiamos iš milijoninių miestų kanalizuojamų atliekų gaminamų trąšų.

  • 2025-07-28T10:35:44+03:00

    Koks beprotis gali pirkti kinietišką produkciją, gamintojo, kuris neturi jokio aptarnavimo ir serviso centro arti mūsų? Spėčiau, kad ant tuščio UAB'o įsipareigojimą išrašė savivaldybei ir pažadėjo servisą ir garantinę priežiūrą daryti? O kaip paskui su detalėmis ir pogarantiniu aptarnavimu? Trubūt ir šitą reikėtų įvertinti ir ne tuščių UAB'ų pažadais remtis o realiomis galimybėmis garantinį ir pogarantinį aptarnavimą teikti.

  • 2025-07-28T11:04:23+03:00

    VZ inkščia apie...

  • 2025-07-28T11:10:56+03:00

    Kol nėra istorijos, nėra patikrinta praktiškai, išlieka didelis klausimas dėl patvarumo, ilgaamžiškumo. O dar atsižvelgus į galimai ribotas aptarnavimo galimybes tai kažin ar begalima sakyti, kad kaina yra mažiausia.

    • 2025-07-28T12:02:02+03:00

      Būtent, kaina turėtų būti skaičiuojama per visą ekspoatacijos laikotarpį. Autobusai turėtų tarnauti mažiausiai dešimtmetį.

  • 2025-07-28T14:36:08+03:00

    žabolis su dagiliu api*inėja liaudį korumpuotų autistų valdžiažmogių rankomis paskolucko stiliumi tik 10x didesniais mastais. ES kompensavo 2/3 kiniškų darbo priemonių savikainos, o paslaugos įkainiai liko tokie patys arba net padidėjo- rezultate turime keleivių vežimo kompaniją su 23% grynojo pelno marža!!! Visas Silicio slėnis pavydi tokio pelningo biznio ir siunčia užuojautas idiotams runkeliams, iš kurių paskutinius skatikus lupa vietos biznierių ir valdžios autistų sindikatas…

  • 2025-07-28T18:01:46+03:00

    Lietuvos ekonomikai skirti pinigai turi atitekti Lietuvos ekonomikai, arba ES ekonomikai. Kitu atveju dotacijos neturi būti skiriamos. Tegu firma perka už savo lėšas ir moka 100% kainos iš kur tik nori. Mes mokesčius mokame ne tam, kad atiduotumėme pinigus ir darbo vietas Kinijai.

    • 2025-07-29T06:57:01+03:00

      Iš kur pagaminto kompiuterio ar ragelio rašote?

    • 2025-07-29T18:04:53+03:00

      Išprievartautas rinkos iškreiptos?

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791