VŽ bando: kinų invazijai parengtas „Citroen“ elektromobilis

Keliolika prekių ženklų valdantis tarptautinis koncernas „Stellantis“ prancūzišką „Citroen“ ženklą formuoja kaip nepretenzingus, argumentuotai įkainotus ir vis patrauklesnius produktus siūlantį gamintoją.
Pernai pristatęs savo naują mažą, B segmento hečbeką C3 ir jo elektrinę, nuo 24.290 Eur kainuojančią versiją „e-C3“, šis gamintojas parodė realų gebėjimą pateikti alternatyvą kiniškam importui, patrauklią kainą derindamas su kukliu, bet praktišku ir šiuolaikišku produktu.
Tik iki rugpjūčio 31 d.
fiziniams asmenims nuo 16 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai