2025-08-08 20:01

VŽ bando: kinų invazijai parengtas „Citroen“ elektromobilis

Akį traukiantis „Citroen e-C3 Aircross“ stilius sėkmingai maskuoja biudžetinį modelį. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Akį traukiantis „Citroen e-C3 Aircross“ stilius sėkmingai maskuoja biudžetinį modelį. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Europos pigių elektromobilių segmente, kuriame tvirtinasi Kinijos gamintojai, „Citroen“ pasiūlė sumaniai pateiktą produktą, dėl to jį galima matyti ne tik kaip pigų, bet ir kaip vertingą pirkinį.

Keliolika prekių ženklų valdantis tarptautinis koncernas „Stellantis“ prancūzišką „Citroen“ ženklą formuoja kaip nepretenzingus, argumentuotai įkainotus ir vis patrauklesnius produktus siūlantį gamintoją.

Pernai pristatęs savo naują mažą, B segmento hečbeką C3 ir jo elektrinę, nuo 24.290 Eur kainuojančią versiją „e-C3“, šis gamintojas parodė realų gebėjimą pateikti alternatyvą kiniškam importui, patrauklią kainą derindamas su kukliu, bet praktišku ir šiuolaikišku produktu.

52795
130817
52791