2025-08-04 10:47

„Rimi Lietuva“ pakeitė ilgamečius komunikacijos partnerius

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklas „Rimi“ Lietuvoje konkurso būdu pasirinko naujus komunikacijos partnerius – ryšių su visuomene agentūrą „Publicum“. Dviejų etapų konkurse dalyvavo 6 komunikacijos bendrovės.

Pasak Dalios Čenkienės, „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovės, „Publicum“ pergalę lėmė strateginės agentūros įžvalgos, stiprios komandos kompetencijos, patirtis mažmeninės prekybos sektoriuje ir verslo požiūrį atitinkančios vertybės.

Nuo 2015 m. „Rimi“ komunikacijos partneriai buvo „Integrity PR“.

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791