Slaptieji pirkėjai: „Eurovaistinė“ užsidėjo lyderės karūną, „Norfos“ vaistinės iškrito iš trejetuko

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas 2025 m. lygus 80,31%. Šis rodiklis atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę, rodo klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.
Tyrėjų akiratyje Lietuvoje šį kartą buvo vaistinių tinklai „Apotheka“, „Benu“, „Camelia, „Eurovaistinė“, „Gintarinė“ ir „Norfos“. Tyrimo metu slaptieji pirkėjai į vaistines užsukdavo neva pasikonsultuoti ir įsigyti reikiamų medikamentų. Buvo atlikta 60 vizitų didžiuosiuose šalies miestuose.
Tik iki rugpjūčio 31 d.
fiziniams asmenims nuo 16 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai