2025-08-06 05:45

Slaptieji pirkėjai: „Eurovaistinė“ užsidėjo lyderės karūną, „Norfos“ vaistinės iškrito iš trejetuko

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad bendras klientų aptarnavimo rodiklis vaistinių tinkluose Lietuvoje šiemet, palyginti su ankstesniais metais, ūgtelėjo 3,2 proc. punkto, tačiau nė vienas vaistinių tinklas nepasiekė aukščiausios vertinimo kategorijos, t. y. neperkopė 90% kartelės.

Bendras klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas 2025 m. lygus 80,31%. Šis rodiklis atitinka vidutinę aptarnavimo kokybės grupę, rodo klientų aptarnavimo kokybės tyrimas, kurį periodiškai atlieka UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekių ženklu „Dive Lietuva“.

Tyrėjų akiratyje Lietuvoje šį kartą buvo vaistinių tinklai „Apotheka“, „Benu“, „Camelia, „Eurovaistinė“, „Gintarinė“ ir „Norfos“. Tyrimo metu slaptieji pirkėjai į vaistines užsukdavo neva pasikonsultuoti ir įsigyti reikiamų medikamentų. Buvo atlikta 60 vizitų didžiuosiuose šalies miestuose.

52795
130817
52791