Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

3
  • 2025-05-26T15:19:47+03:00

    visi, pradedant nuo KTU pijarščikų ir baigiant recruiterių vadą ir viceministrą, panašu turi problemų su skaičiais ir logika. "vežame moksleivius į gamyklą – vien šiemet apsilankė 23 autobusai. Tai – realūs  žingsniai, kurie vaikams suteikia pirmąją inžinerijos patirtį." Tai inžinerija pasirodo yra gamykloje, o inžinieriai turi atsidurt prie konvejerio? Čia taip auginsim efektyvumą-vertę? ¯\_(ツ)_/¯ nereikia marketingistų, reikia inžinierių - pasakė kas? Ir ką tai duos, kai tas inžinierius aptarnauja gamybą, o ne kuria produktus? Paimkim pagal užsakymus kuriančią produktus Harju Elekter, koks algos vidurkis? Koks pelnas? Rinka sako: marketingistas šiandien uždirba daugiau, mielieji, nei jūsų inžinieriai, ir jų netrūksta - štai ir visa "teisybė jums". Ir jei jis padeda pakelti inžinieriaus vertę, tai visiškai logiška. O jei turite kur pelningiau parduoti ir tikrai trūksta žmonių gamyboje, norite pakelti inžinieriaus prestižą, receptas paprastas - pradėkite mokėti daugiau.

    • 2025-05-26T22:16:43+03:00

      Jei yra noras pamatyti, tai skaičiai ir logika kaip tik ir sueina, Maurai. Faktas nr1: patyrę inžinieriai uždirba apie 1,5 karto daugiau nei patyrę marketingistai, tačiau marketingistui sugalvojus tapti inžinieriu, tai bus daug sunkiau nei atvirkščiai. Faktas nr2: marketingistas bus pakeistas AI greičiau nei inžinierius. Faktas nr3: Jei viena inžinerinė gamykla savo lėšomis sudomina inžinerija 1035 vaikus (23 autobusai x 45 vaikai) per 22 savaites, tai kitoms gamykloms belieka tik kopijuoti ir mes turėsime inžinerinę Lietuvą.

  • 2025-05-29T08:12:17+03:00

    Investuojami valstybės pinigai į doktorantūrą, studijų programas, tačiau trūksta darbuotojų. Koks Universitetų KPI paruoštų STEAM mokslų profesionalų? Kokia sistema egzistuoja moksleiviams, kurie gabūs šiems mokslams? Dabar tik privačios iniciatyvos, deja. Kiek inžinerinės gimnazijos gali priimti tokių vaikų, kurie tobulėtų ir toliau testų mokslus ir būtų kompetencijų inkubatoriai mokinių gebėjimams? Kol nėra aiškios ekosistemos kaip Suomijoje ir Estijoje, vien pinigai neišspręs problemos. Dabar dėmesys nėra skiriamas sėkmingai paruošti profesionalus, kurie kurtų pridėtinę vertę, bet daugiau sistemos išlaikymui, infrastruktūrai, atlyginimams.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791